Vols ajudar-nos a viatjar a Estrasburg?

Els deu alumnes de 4t d’ESO que aniran a la trobada de joves del Parlament Europeu d’Estrasburg han començat a vendre números pel sorteig d’una panera.

Si desitgeu anar a fer-vos un massatge, si voleu un berenar o un dinar en alguns dels establiments d’Igualada i teniu ganes de començar l’any ben abrigats i menjant dolços, no deixeu passar l’oportunitat que us toqui aquesta panera. Ve carregada de regals i productes que estem segurs que us agradaran i en gaudireu.

El sorteig tindrà lloc el dia 31 de gener després de la representació teatral que es durà a terme al Teatre de l’Aurora de la nostra ciutat. Els números els podeu adquirir a través d’aquests alumnes o dirigir-vos a consergeria del centre i per saber si us ha tocat, ho podreu saber el mateix dia 31 de gener si veniu a veure l’obra de teatre o consultant aquesta pàgina web l’endemà del sorteig.

Bona sort a tothom!