Vitali Abadal: reconegut a les Distincions PAU 2022 i a l’Ajuntament d’Igualada

El 23 de novembre es van lliurar les Distincions PAU 2022 222 al Teatre-Auditori de Sant Cugat als 222 alumnes amb nota igual o superior a 9,5 i entre tots aquests alumnes va ser reconegut un alumne del nostre centre: Vitali Abadal, que va obtenir una nota de 9,6 a la fase general de les PAU. En Vitali va cursar Batxillerat Humanístic, cursant Llatí, Llengua i literatura catalana, Història de l’Art i Grec al nostre institut i ja va obtenir la Matrícula d’Honor de Batxillerat, juntament amb la Milena Josic.

El Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) atorga anualment, des de l’any 2011, les Distincions PAU per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que realitza les proves de Selectivitat. Les distincions es concedeixen a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària obté una nota igual o superior a 9 punts a la fase general i lliura presencialment la distició a tots aquells alumnes amb una nota igual o superior al 9,5 a la fase general.

Com a centre celebrem tenir un alumne de la primera promoció del nostre Batxillerat amb aquesta nota i amb aquesta Distinció i amb ell volem reconèixer tota la resta d’alumnat de Batxillerat i del Batxibac que ho han donat tot al Batxillerat i que són companys de viatge i també una part important d’aquest èxit que ha quedat reconegut amb en Vitali.

Podeu llegir la nota de premsa a https://govern.cat/salapremsa/notes-premsa/460042/consellers-nadal-gonzalez-cambray-lliuren-distincions-pau-2022-millors-notes-proves-dacces-universitat

El passat 13 de desembre en Vitali, acompanyat dels seus pares i de professorat del centre, va ser rebut per l’Alcade d’Igualada, senyor Marc Castells, i la Regidora de Talent , senyora Carlota Carner, a l’Ajuntament d’Igualada per fer-li el reconeixment per l’esforç, el talent i la qualificació obtinguda.

Aquest curs, en Vitali, així com d’altres alumnes que ja estan estudiant a la Universitat o que cursen estudis d’FP ens estan visitant sovint a les aules de 4t d’ESO i de Batxillerat, per explicar-nos anècdotes i vivències que ens poden ajudar a encarar els estudis i l’orientació educativa.

L’enhorabona al Vitali, a tots els alumnes que com en Vitali vau acabar el Batxillerat i benvinguts sigueu a l’institut per explicar-nos anècdotes i vivències!

Institut Badia i Margarit