Visita a l’Ajuntament, a càrrec d’Imane Brahimi i Paula Rodríguez

El dia 21 de juny del 2019 els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Badia i Margarit hem anat a l’ajuntament d’Igualada, on ens ha rebut l’alcalde, Marc Castells, per felicitar-nos pels quatre anys a l’institut, per la nostra graduació i per ser la primera promoció de l’institut.

Hem aprofitat l’avinentesa per mostrar el nostre agraïment als professors i al centre per totes les activitats, projectes i oportunitats que ens han donat durant aquests quatre anys, com per exemple el Batxibac, la Lego League, els intercanvis, MSchools, premis Sambori, Lliga de Debat, com sona l’ESO…

També ens hem acomiadat del nostre professor i cap d’estudis que ens ha acompanyat durant el nostre pas per l’ESO, en Jordi Payró. En Jordi ens ha felicitat pel nostre esforç i ens ha donat unes últimes paraules de consell de cara al nostre futur acadèmic. Sempre ens ha ajudat molt, tant en qüestions acadèmiques com personals, i li estem molt agraïts per tota la feina que ha fet. Jordi, et trobarem molt a faltar!

Finalment, volem dir que durant aquests quatre anys hem après moltíssim, a nivell personal també. Estem molt emocionats per les etapes que ens esperen i pel futur, però mai oblidarem aquests quatre anys fantàstics!

Imane Brahimi i Paula Rodríguez

4t ESO