Una alumna de l’institut Badia i Margarit, primera classificada a la XIII Olímpiada de Geografia de la UdL

El dimecres 2 de març es va celebrar a la Universitat de Lleida la fase local de la XIII Olimpíada de Geografia, un concurs al voltant del temari de Geografia de 2n de Batxillerat, on van participar 60 alumnes de sis instituts de la província de Lleida i de la comarca de l’Anoia. L’objectiu era aconseguir el màxim de punts per preguntes encertades, sobre un total de 50 preguntes en un prova de 45 minuts de durada.  Cada resposta equivocada restava 0,1 punts.

L’alumna de l’institut Badia i Margarit, Victoria Breval, de 2n de Batxillerat, va quedar primera classificada, amb un total de 40,1 punts. La Victoria s’ha classificat així per a la fase estatal que tindrà lloc a Madrid els dies 1 i  2 d’abril.  De l’institut Badia i Margarit hi van participar un total de 8 alumnes que en la suma total van quedar 3r en la classificació per equips. Cal destacar que l’institut participava amb dos alumnes menys que la resta de centres. Un dels quals és l’alumne eslovac que està estudiant dos mesos al centre, en el marc d’un projecte Erasmus+.

La Victòria és la primera alumna que representarà el centre en una fase estatal, el primer any en què l’institut Badia i Margarit imparteix 2n de Batxillerat. És també alumna del Batxibac i de ben segur que ho farà realment bé,  des d’aquí li desitgem que aprofiti i gaudeixi aquesta <<geogràfica>>  experìencia.