TOTS SOM ESCOLA VERDA!

Hola a tots i a totes,
Sóc la Ivet Carrero, alumna de tercer curs.

Des de comissió verda estem treballant el tema del reciclatge, ja que ens hem adonat que a l’institut hi ha gent que encara no sap reciclar del tot bé i és un tema molt important al nostre institut.

Degut a això, els alumnes de 3r de comissió verda estem treballant en una exposició per fer-la en totes les classes, perquè pugueu aprendre a reciclar correctament tant a l’institut com a casa.

Per altra banda els alumnes de 4t, han creat uns vídeos amb el lema “STOP PAPER DE PLATA”, que també es passaran per totes les tutories, ja que hem detectat un excés del consum i recordem que està TOTAL-MENT prohibit, no és una mania, és una necessitat del medi ambient.

Hi ha altres alternatives per poder evitar l’ús del paper de plata. A l’institut, els alumnes de comissió verda també estem treballant en crear boc’n’rolls nosaltres mateixos, ja que ens vam adonar que en les botigues el seu preu és bastant car. D’aquesta manera, la gent que segueix utilitzant el paper d’alumini per als seus entrepans, podrà aconseguir un boc ‘n’roll més econòmic i amb estampats originals. Ja us anunciarem quan estaran disponibles, estan quedant molt xulos!

Entre tots podrem aconseguir que el BiM estigui encara més conscienciat amb la cura del planeta!

Ànims i que comenci el gran canvi!

TOTS SOM ESCOLA VERDA!