Tot va bé si acaba bé. Gràcies des de la biblioteca

Des de l’àmbit de llengües, els professors encarregats de la dinamització de la biblioteca per a Tots Sants, us volem donar les gràcies per la vostra participació i interès pel tema proposat, per les activitats plantejades i sobretot per la vostra creativitat i ganes d’anar una mica més enllà de les classes de llengua.

Durant aquests dies, hem tingut llibres exposats a la biblioteca, alguns d’ells han estat demanats en préstec i molts d’ells han estat fullejats amb interès i gust. Ens ha agradat molt poder compartir moments d’històries increïbles i de contes terrorífics. Poder-vos parlar d’Edgar Allan Poe, De Mary Shelley o de Maupassant ha sigut tot un luxe.

Ens ha agradat que ens féssiu conèixer les supersticions i les creences dels vostres avis i àvies i que els donéssiu aquell toc terrorífic que tant ens agrada tot utilitzant programes informàtics. Els alumnes de Bimplica’t ens van ajudar a muntar els murals de l’entrada i de la biblioteca per tal de donar un aire més tenebrós a tot plegat. I val a dir que entre tots, amb l’ajut també de la decoració dels alumnes d’Art, ens n’hem sortit prou bé.

Dir-vos que hem disfrutat tant com vosaltres llegint i escoltant aquestes històries per no dormir i animar-vos que aneu passant per la biblioteca i que aneu llegint els articles bibliotecaris del web per poder estar al cas de tot allò que us anirem proposant al llarg del curs.

I per tots aquells que us heu quedat amb ganes d’una mica més de por… us passem un enllaç perquè pugueu continuar llegint, cliqueu aquí.