TdS 1r i 2n a Igualada

El passat dimarts 4 de juny va començar el Treball de Síntesi pels alumnes de 1r i 2n. Els alumnes que no van anar a la Vall d’Aran, es van quedar al centre a fer el projecte fins divendres 7.

Aquest any, la tasca final del treball en grup era crear un itinerari turístic a peu des de l’institut fins a l’ermita de Sant Jaume Sesoliveres. Es tractava de fer com a mínim 5 parades d’interès turístic, calcular la distància entre parades, informació i recerca de l’ermita, entre altres. També van gravar una falca publicitària per promocionar-lo.

La resta d’activitats les havien de fer individualment: comprensions lectores, interpretar dades de la qualitat de l’aire d’Igualada, analitzar tríptics en anglès…

El dilluns dia 10 va ser el torn de fer les exposicions orals del treball, per això van tenir les dues primeres hores per ultimar-ne els detalls i compartir-ho amb els companys durant la resta de la jornada. Va ser una bona experiència!