Sortida del Batxillerat Tecnològic

El 31 de desembre els estudiants de segon de batxillerat van anar d’excursió a l’empresa ABB, a Sant Quirze del Vallès, i a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), situada a Terrassa. Primer de tot, els van fer una xerrada sobre el funcionament de l’empresa internacional ABB i dels seus productes. Tot seguit, se’ls va explicar el funcionament i les aplicacions de la robòtica i van fer un taller de programació amb un robot de l’empresa. La visita al taller va agradar a tots i encara que no haguessin programat mai, se’ls va fer entretingut. Després d’una bona estona experimentant amb els braços mecànics, els estudiants van anar al campus de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya, on se´ls van exposar les diferents matèries que s’imparteixen al campus a través d’una visita guiada per tot l’edifici. Per la falta de temps, la visita a les aules de la universitat va haver de ser retallada, encara que el que els van mostrar ho van fer de manera excel·lent.
Aquesta sortida ha agradat molt als alumnes de 2n de batxillerat i creuen que és molt útil, ja que van aprendre diferents conceptes que en les matèries que cursen no es tracten, i a molts els va anar bé conèixer com funciona la UPC, ja que volen fer estudis universitaris.

Alumnat 2n de Batxillerat Tecnològic