Som Escola Ambaixadora del Parlament Europeu i celebrem el 9 de maig

Demà dilluns és el dia d’Europa i conjuntament amb les altres escoles ambaixadores del Parlament Europeu, a l’institut celebrarem una jornada especial, és a dir, un dia temàtic més, amb tallers i activitats al voltant d’Europa, les institucions democràtiques, els ODS, la sostenibilitat…

Alguns dels tallers que es realitzaran són:

• Què és per a tu Europa?
  • Taller d’escriptura en Braille, lligat amb la Convenció sobre els drets de les persones amb discapacitat, 2006
  • Taller de podcasts
  • Llibres de la vida i institucions democràtiques. D’on surt que amb 18 anys ja som majors d’edat? On està escrit que el català és la llengua pròpia de Catalunya? Poden votar les persones amb discapacitat? Parlarem d’aquests i molts d’altres temes que sovint donem per suposats, però no en sabem la font.
  • Cinefòrum
  • Clean-up day i neteja del riu
  • Cura i manteniment de l’hort
  • Passaport de viatge
  • Mercat d’Europa organitzat per 3r ESO i que visitaran tots els alumnes del centre.

El grup de 2n ESO anirà al Kursaal de Manresa a assajar el Fem Òpera de dimarts.  I els nostres primera alumnes Batxibac s’examinaran del Bac, no podia ser un dia més assenyalat per a tots plegats.

Com ja és habitual, al vestíbul del centre hi trobareu una petita exposició relacionada amb el dia temàtic. Us convidem a visitar-la i esperem que a casa compartiu conversa sobre els temes, debats i tallers que farem demà.

Institut Badia i Margarit