Segell europeu de qualitat per un projecte d’eTwinning

L’institut Badia i Margarit ha estat guardonat amb el Segell de Qualitat Europeu pel projecte eTwinning engegat des de l’optativa de francès a 4t d’eso: Nemo 2021 sous nos mers. Això significa que el treball del professorat implicat, el treball dels estudiants i el del centre ha estat reconegut al més alt nivell europeu.

És per aquesta raó, que volem agrair la feina feta a l’Aritz Conde i els alumnes de 4t d’eso de l’assignatura de biologia, així com als alumnes de 1r d’eso de francès per col·laborar-hi, i sobretot als alumnes de 4t d’eso de francès i CiV en émile guiats per l’Alba Sala.

El projecte pretenia sensibilitzar els alumnes de la importància de protegir els mars i oceans i així preservar la diversitat marina. Els alumnes d’aquest projecte d’escriptura col·laborativa, inspirats de l’obra de Jules Verne 20 000 llegües de viatge submarí, van embarcar a bord del Nautilus per escriure col·lectivament el diari de bord d’un viatge contemporani a les profunditats del mar del seu país.

El projecte va permetre que els nostres alumnes treballessin amb instituts d’Itàlia, Romania, Grècia, Bèlgica i un parell més d’instituts d’Espanya.

Felicitats per la feina ben feta!