PORTES OBERTES VIRTUALS -ESO-.

Benvolgudes famílies i alumnes interessats en conèixer el nostre centre,

Esperem que estigueu bé. Conscients de la importància del canvi d’etapa i donada l’excepcionalitat del moment, per tal de poder-vos informar sobre el Projecte Educatiu del nostre institut i resoldre els dubtes que tingueu, us oferim diferents opcions:

ENLLAÇ AL FORMULARI: https://forms.gle/vv2QnUh3ztyu6fpi8

1. XERRADES A TRAVÉS DE VIDEOCONFERÈNCIA:

Us volem explicar el nostre projecte i us oferim poder participar de les nostres xerrades de presentació del projecte en línia que tindran lloc a través de MEET (aplicació Google), en grups reduïts per atendre-us de manera més personalitzada els dies:

• Divendres 08/05/2020 de 19h a 20h
  • Dilluns 11/05/2020 de 10h a 11h
  • Dilluns 11/05/2020 de 19h a 20h

A la xerrada hi participaran diferents membres de la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat i famílies. Per tal de participar-hi heu de reservar dia i hora a través de https://forms.gle/vv2QnUh3ztyu6fpi8 i informar d’un correu electrònic en el qual rebreu la invitació hores abans de la xerrada. Les xerrades estan limitades a 26 participants per tal de poder atendre dubtes i preguntes al final de la xerrada.

Podeu inscriure-us a les xerrades, si hi queden places, fins a dues hores abans de la xerrada, moment en què enviarem les invitacions.

US HI ESPEREM!

2. DEMANAR INFORMACIÓ:

Si no us van bé les hores de les xerrades i/o estan plenes, podeu omplir l’opció altres del mateix formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres. Si cal, obrirem més xerrades.

3. WEB I XARXES SOCIALS:

Podeu conèixer el nostre centre visitant la pàgina web o seguint-nos a:

• Twitter: @InstitutBiM
  • Instagram: ins_badiaimargarit