POEFE: Tallers en llengua anglesa per a l’alumnat ESO pagats pel FSE-MEC

Benvolgudes famílies,

Us informem que tancarem el curs amb diverses activitats en llengua anglesa, gratuïtes per a l’alumnat, ja que estan finançades pel Fons Social Europeu – Ministerio de Educación y Ciencia que ens ha concedit una nova assignació econòmica, fruit del nostra programa d’innovació AVANCEM (treball en llengües). Aquestes activitats consisitiran en:

• 2n ESO: Tallers de teatre en anglès. Divendres 11 de juny. 2 tallers d’una hora i quaranta-cinc minuts cada taller, en els tres grups bombolla separats.
  • Tots els grups ESO: el dimarts 15 de juny tindrem novament la visita del nostre showman predilecte: Stuart, que ens farà un espectacle final de curs que no ens deixarà indiferents. Farem l’espectacle al pati, per grups. La subvenció POEFE paga els grups de 1r, 2n i 3r i l’espectacle de 4t està pagat per l’AMPA, com a regal final d’etapa.
  • l’actual 1r ESO farà a 2n ESO, durant els primers dies de curs de l’any que ve (16 i 17 de setembre) els tallers de teatre d’una hora i tres quarts, com a activitat d’inici de curs.

Estem molt contents de poder-vos donar aquestes notícies que de ben segur contribuiran a la formació dels vostres fills i filles, i a fer d’aquest final de curs, una mica més especial i lúdic. I, com sempre, volem agrair a tothom (professorat, tècnics del Departament d’Educació…) que posen el granet de sorra per gestionar i fer possibles aquestes activitats.

Per qualsevol qüestió relacionada amb aquesta subvenció, podeu escriure a 00judit.serra@insbadiaimargarit.cat

Institut Badia i Margarit.