PLAQUES SOLAR PER AL NOU INSTITUT.

Actualment el nostre institut està ubicat dins de l’escola de primària Gabriel Castellà, això fa que no podem decidir algunes coses, però si tinguéssim el nostre institut podríem decidir què seria millor per tal de podem continuar com escola verda i aprofitar millor els recursos.
Si gastem menys energia a l’escola, el medi ambient i el clima del planeta terra en surten beneficiats perquè disminuïm les emissions de CO2 que són els responsables de l’escalfament global.
Crec que seria una gran millora per l’escola poder utilitzar l’energia solar,és una energia neta i econòmica, aquesta pot escalfar l’aigua i acumular-la amb dipòsits per tenir aigua calenta a les aixetes de l’escola i fer funcionar la calefacció.

Molt aviat tindrem el nou edifici i esperem que hi posin moltes plaques solars!

Bet Millera – 1r ESO