Nova temporada de cros escolar, nous BiMpodis

El diumenge 6 de novembre es va celebrar el 10è Cros Escolar d’Hostalets de Pierola on la majoria d’alumnes del Badia i Margarit teníem altres compromisos, però el Mohamed Al Harkache ens va representar perfectament amb el segon lloc en categoria Infantil Mascuí i la Farida El Kasmi, tercera, en la mateixa categoria moimg_0952dalitat femenina.

Aquest diumenge 13 de novembre al 32è Cros Joan Maragall hem tornat a la nostra dinàmica habitual, amb la meitat de corredors de la línies de sortida infantils lluint la samarreta del BiM i excel.lents resultats: El Mohamed Ayyad, primer de nois i el podi femení, 100% BiM, amb la Farida El Kasmi primera, la Judit Prat segona i la Mar Mensa tercera (amb la Cloe aixafant-li els talons).

La nota emotiva de la jornada l’han protagonitzada les noies que, una vegada més, amb un podi 100% BiM han fet pujar al podi a totes les companyes corredores. Tenim una setmana molt plena de coses a l’institut, però diumenge, tornarem a ser al cros!

Volem reconèixer l’esforç de tots els nostres atletes: Judit, Abdel, Bruna, Hatim, Otman, Farida, Mar, Cloe, Mohamed Ayyad, Mohamed Al Harkache i Zakaria!! Enhorabona a tots i totes!

jioq0326