Nou servei Edvoice de comunicació amb les famílies

Benvolgudes famílies,

amb l’objectiu d’estar millor connectats i comunicats amb l’alumnat i les famílies hem activat el servei Edvoice d’Additio al centre.

Edvoice és una aplicació que simplifica la comunicació entre familiars, alumnes i docents de forma fàcil i privada. Permet l’enviament de missatges, faltes d’assistència, incidències, notes, fotos i documents a temps real amb la idea d’involucrar a l’alumnat i a les famílies al procés educatiu per tal de millorar-ne el seguiment individual i els seus resultats.

En el nostre institut la funció principal d’Edvoice serà la de poder passar i consultar l’assistència de l’alumnat i la comunicació amb les famílies (incidències, seguiment…). Esperem així optimitzar la comunicació de l’institut amb les famílies evitant les trucades del matí de faltes d’assistència de l’alumnat al centre i disposar d’una eina efectiva que ens permeti un millor seguiment de l’alumnat.

• Com activar-lo?

Per activar-lo cal que seguiu uns senzills passos que trobareu a continuació i que també teniu indicats en els fulls que hem donat a l’alumnat perquè entreguessin a les famílies. A cada alumne li hem donat dos fulls diferents, a cada full hi ha un codi per l’alumne i un codi per la família. Per tant, hi ha 2 codis per alumne i 2 codis per família. Es necessitaran els 2 codis per, un cop baixada l’aplicació Edvoice, tindre activades totes les funcionalitats.

• Com unir-vos als grups corresponents del que heu de rebre informació?
    • FAMÍLIES
      • Aconsegueix les aplicacions gratis d’Edvoice.
      • Registra’t com a \”Pare o Mare\” amb el correu electrònic que desitgeu.
      • Introdueix el codi de famíliar a continuació.
      • Això és tot
    • ALUMNAT
      • Descarrega o obre l’app Edvoice
      • Registra’t com a \”Alumne\” amb el teu correu electrònic del centre.
      • Introdueix el teu codi d’alumne per unir-te a la nostra classe.

Atenció! Cada família haurà d’introduir 2 codis i cada alumne també 2 codis per tindre totes les funcionalitats activades. Primer es segueixen els passos anteriors i s’introdueix un codi. Pel segon codi ja només cal afegir el codi des de l’aplicació. És molt intuitiu.

Us deixem un parell de vídeos per tal de que us sigui encara més fàcil poder seguir els passos d’instal·lació.

Vídeo – EdVoice. Tutorial famílies.

Vídeo – Primeros pasos en Edvoice para familias

Des de l’institut Badia i Margarit us animem a instal·lar-vos Edvoice així com seguir consultant habitualment la pàgina web del centre que seguirà sent el canal principal de referència per informacions a nivell de centre.

També ens podeu seguir al nostre canal de Telegram i Twitter.