Necessitem bosses de plàstic per al nostre projecte POEFA

Som els alumnes de 3rD i estem molt conscienciats pel medi ambient, per això us demanem que:

• Reduïu el consum de bosses de plàstic i les feu servir reutilitzables però que, si teniu bosses a casa… SI US PLAU…
  • Ens les porteu! Necessitem tantes bosses de plàstic com sigui possible per desenvolupar el nostre projecte artístic i esportiu.
  • Si teniu fils gruixuts tipus corda o goma que no sapigueu què fer-ne, també en necessitem molts.

Què serà? Doncs només us direm que en farem pilotes i que tot plegat lliga amb el nostre projecte Sapere Aude, Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu, i l’optativa de violins i violoncels. Tot plegat, dins del programa SonaEscolaXL i araART.

Les bosses les podreu deixar en una caixa que aviat hi haurà a consergeria de cada edifici, just a sota dels cartells que també estem fent.

Recordeu: totes les bosses, fils i cordes que us sobrin a casa, les porteu a l’institut. Els donarem una nova vida artística i esportiva ben divertida.

Gràcies,

Alumnes de 3r d’ESO – D