Músics del BiM a les portes obertes! – Per Eric López

El dia 11 de Març bastants alumnes de l’institut vam anar a les portes obertes: alguns alumnes van ensenyar l’institut fent de guies pels pares visitants i van explicar el projecte educatiu, alguns feien una mica d’animació, ja sigui fent teatres o tocant instruments; d’altres jugaven els corresponents partits de la lliga del Jocs Escolars de l’Anoia; algunes noies venien joies fetes de grues de paper; algunes feien manualitats amb els més petits, i tres alumnes -l’Ona, la Clàudia i la Judit P.- feien la xerrada de projecte educatiu juntament amb el Xavi i la Judit.

Entre els que hi tocàvem instruments hi érem el Pol (amb la guitarra), el Gerard (amb la guitarra i flauta travessera), l’Albert (amb la batería), la Cristina, a l’entrada, amb el violí, l’Àragorn i l’Ainhoa amb violí i veu, l’Alan (teclat, mentre no va tenir partit) i jo, l’Éric (amb la guitarra). L’Albert va tocar amb la batería cançons com: Life is a Highway – Rascal Flatts i It’s my Life – Bon Jovi. El Gerard i el Pol van tocar Blues improvisats i 11 de Marzo – La Oreja de Van Gogh; El Pol i jo vam tocar Entre dos Aguas – Paco de Lucía i Balades improvisades. El Pol també va tocar cançons amb la bateria o solos.

musics

Al principi ens va costar una mica organitzar-nos per veure qui tocava i en quin moment perquè alguns també jugaven a futbol i no ho podíem fer tot, però amb una mica de temps ens vam organitzar prou bé i vam aconseguir atraure gent a l’aula de matemàtiques que, per primera vegada en tota la història del BiM, va ser una aula (molt) sorollosa.

La música al BiM hi té un paper molt important, cada dia més perquè cada dia som més els que toquem i el repertori d’instruments és més gran. Van ser unes grans portes obertes, molt divertides i complertes i, com l’any passat, ens ho vam passar molt i molt bé. Les dues hores se’ns van quedar curtes, no vam tenir temps de tocar els instruments Orff.

Van ser unes grans portes obertes, molt divertides i complertes. L’any que ve més!

Éric López – 2n ESO-A

1. Judit Serra

Amb aquest article de l’Éric inaugurem els articles directament escrits, editats i publicats pels alumnes al nostre web! Ànims a tots per anar narrant la vida al BiM!
    Judit