L’exposició sobre “El residu tèxtil” viatja a l’escola Marta Mata

Des d’ahir i fins el proper dia 27 de febrer, estarà exposada a l’entrada de l’escola Marta Mata de Vilanova del Camí, l’exposició que va coordinar l’Institut Badia i Margarit sobre el reciclatge tèxtil i la necessitat de donar una sortida a aquest tipus de residu. Aquesta exposició es va presentar a la Setmana Europea del Residu i va anar acompanyada de diverses activitats i tallers tant a nivell intern com extern.  L’exposició forma part d’un projecte impulsat pel BIM des del curs 2022-2023 que actualment lideren els alumnes de l’Escola Ambaixadora i en el que participen diversos alumnes del centre. També hem comptat amb el suport de les empreses Fitex, Sita Murt, Fortvent Boats i Espumas Doher.

Ara l’exposició viatja a Vilanova del Camí on els alumnes de l’escola Marta Mata podran gaudir-ne i agafar idees a partir dels projectes i activitats que hem generat des del BIM i fer ells les seves propostes per aconseguir convertir aquest residu tan nociu pel planeta en objectes útils.

El proper dia 27, els alumnes de l’optativa internivell Escola Ambaixadora juntament amb les professores Alba Sala i Gemma Fortea aniran a l’escola Marta Mata a fer uns tallers amb residu tèxtil.

Moltes gràcies, Escola Marta Mata, per la bona rebuda de les nostres propostes i per voler sumar-vos als projectes de reciclatge de residu tèxtil!