La meva vida escolar 4: DE COPONS AL BiM. Queralt, 1r ESO

Hola!

Em dic Queralt, tinc 12 anys, vaig néixer a Manresa el 25 del 4 del 2005.

Els nou mesos després de néixer vaig anar a la Caseta de l’Hort, a Copons, vaig conèixer les meves primeres amigues. Tots em feien de pares i mares. Recordo quan em quedava a dinar, quan em disfressava, quan fèiem la mona, les cantates… i les marranades del matí. Quan vaig fer 3 any vaig anar a l’escola de Jorba, vaig fer molt bons amics, van venir nous alumnes i nous Mestres. Vàrem fer un munt de coses, vam portar un conill, les cantates, les colònies, les excursions, el cros…Sisè va ser un any una mica diferent que els altres perquè era l’últim any tots junts a l’escola. La directora va convidar un alumne del BIM i també un alumne d’altres instituts i ens van explicar les seves experiències a l’institut. Jo vaig triar anar el BIM, perquè és un institut petit amb nenes i nens d’escoles rurals.

L’últim dia de sisè les mares ens van preparar una una sorpresa, vàrem anar a la Pobla a una casa de còlonies d’Anima’ns i ens van fer tot d’activitats

El meu primer dia d’institut no coneixia a ningú, però de segida que ens van dir les classes vaig fer amigues. Una d’elles la Laia. Des que estic a l’institut m’ho passo  molt bé, em moltes activitats com ara les colònies en anglès que van ser molt divertides, sortides a peu, balls, concursos i nous projectes. És una molt bona experiència, és molt divertit!

Queralt Espelt, 1r ESO