JORNADA DE L’ESPORT

El divendres 31 de març els alumnes de 1r de Batxillerat del BIM vam organitzar la jornada de l’esport del centre. Setmanes abans, ens vam dividir en grups i vam preparar diferents activitats de diversos esports alternatius, com per exemple la nostra sessió d’Handbol-cap o una cursa per l’anella verda i, fins i tot, un torneig de frisbee al parc central. Aquest projecte ens servia per aprendre com gestionar una classe amb alumnes.

Tots plegats ens ho vam passar molt bé! Tot va funcionar a la perfecció i, gràcies a la implicació de l’alumnat de l’ESO, la jornada va ser un èxit. Entre tots, ens vam ajudar perquè l’activitat acabés de funcionar, i tots junts vam fer de la jornada de l’esport del 2023 un gran record.

Àlex Lainez (alumne de 1r de batxillerat)

Aquí teniu algunes imatges de les activitats que es van dur a terme ;)!

Taller primers auxilis.

Classe d’hoquei.

Cursa dels alumnes de 4t d’ESO.

Practicant indiaca.

(Imatges fetes per l’alumne Raúl Marín de 1r de batxillerat).