Joc de taula lingüístic

Enguany es commemora el centenari del naixement del doctor Badia i Margarit i tenim la sort de participar en un projecte educatiu dirigit per la Secretaria d’Universitats i Recerca. Es tracta d’un joc de cartes educatiu basat en la llengua catalana i que té l’objectiu de fomentar l’estudi de la llengua des d’un punt de vista lúdic. Malgrat que el joc està pensat i adreçat a l’alumnat de segon cicle de primària, els alumnes de 2n A han estat provant el joc per tal de comprovar-ne l’efectivitat, proposar-hi millores i donant la seva opinió sobre la dinàmica del joc. En aquesta primera fase de col·laboració en el projecte ha estat molt positiu escoltar els comentaris i opinions de l’alumnat de 2n A i com a Institut Badia i Margarit ens sentim molt satisfets de col·laborar en un projecte lingüístic que, de ben segur, plauria molt al doctor Badia.