IV concurs de declamació en francès

Un any més, Iana Boistean i Wissal El koudye han sigut finalistes del concurs de declamació en francès organitzat per l’Associació de Professors de Francès de Catalunya.

En aquesta ocasió, la Iana ha escollit, ella mateixa, fragments de l’obra El petit príncep de Saint-Exupéry on l’autor fa una reflexió del què significa ser adult. Fragments molt interessants i que li van donar l’oportunitat de jugar amb les paraules i l’expressió corporal. La Wissal ha escollit un fragment de l’obra La petite fille de Monsieur Linh de Philippe Claudel en el qual l’autor ens mostra els dubtes i els sentiments d’un refugiat arribant a un nou país que no en reconeix ni l’olor. Aquest fragment ha permès a la Wissal de jugar amb les emocions a través del llenguatge corporal i de la dicció. A més a més, la seva interpretació ha estat reconeguda amb un accèssit.

Moltes gràcies noies per la feina ben feta, per l’interès, per les ganes d’aprendre i per tot l’esforç i dedicació a aquest petit però alhora gran projecte.

Alba Sala