Igualada et Châteauroux unies par leurs étudiants (a càrrec de Paula Chana i Txell Espelt)

Els alumnes de 1r d’ESO que estudiem francès estem fent un projecte de comunicació, amb nens i nenes de França, de la ciutat de Châteauroux, al centre del país veí.

Ens comuniquem a través de cartes amb els alumnes de sixième del Collège La Fayette d’aquesta ciutat. Nosaltres els escrivim en francès i ells, en castellà. Per tots nosaltres és una bona manera de practicar la llengua que estem aprenent i descobrir coses del país veí. Cadascú té un nen o nena per comunicar-se, per exemple jo, la Paula Chana, tinc a una nena que es diu Louise i la Txell Espelt tinc el Sofiane. De moment, ens hem enviat quatre cartes. primer nosaltres els en vam enviar una per presentar-nos, després ells ens en van enviar una altra presentant-se. Quan va arribar el Nadal els vam escriure una postal, desitjant-los bones festes. I ells ens van respondre el mateix.

Tenim ganes de continuar escrivint-nos cartes, per conèixer-nos més i millor.

Paula Chana i Txell Espelt, alumnes de 1r A, estudiants de francès.

Bonjour les amis, nous sommes en train de travailler sur notre prochain envoi. Il sera très spécial et très personnel. Nous espérons que vous allez l’apprécier.

À bientôt!

Petit message des étudiants de français d’Igualada pour les étudiants d’espagnol de Châteauroux