Excursió dels alumnes de robòtica pel concurs Retotech, a càrrec de David Servent

El dia 8 de juny de 2022, els alumnes de robòtica 3er de la ESO amb els docents Jan Pascual i Santi Cahner, del Institut Badia i Margarit, vam anar a Barcelona a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) pel concurs de Retotech. Vam arribar allà primer pel tren, després caminant amb un petit descans per esmorzar fins arribar al lloc. Al arribar, vam entrar a recepció i van posar com unes targetes per veure qui eren els docents. A continuació, una de les presentadores ens va dirigir fins on teníem que arribar. A les 11h vam estar montant el projecte per després ensenyar-ho a tots els professors d’altres escoles i instituts. Mitja hora després, va començar la fira, fins a dos quarts d’una que era quan acabava. Durant aquell temps, podíem veure l’edifici, però mínim es tenien que quedar dos o tres persones per poder presentar lo que vam fer. També va venir gent important a veure la nostra presentació. Aleshores els presentadors van fer un discurs, acabant dient qui va guanyar aquesta ronda.
Malauradament no vam guanyar, però vam rebre una molt bona experiència, que a tots ens va agradar. I no només vam agafar el projecte, sinó que també el cartell on
nosaltres estavem posats a la fira. Al acabar vam anar al pati, que tenia una pista de futbol molt gran amb gespa, per dinar i no gaire estona després vam anar cap a l’estació per tornar a Igualada. Per molt poc vam perdre el tren, però finalment ho vam agafar. Al tornar, uns dels alumnes van anar directament cap a casa i altres vam portar les coses cap a l’institut.

David Servent, optativa robòtica de 3r ESO