Escollim l’ex-libris de la biblioteca del centre

Amb motiu del centenari del naixement d’Antoni M. Badia i Margarit a l’institut hem fet diversos actes adaptats la situació de pandèmia. Un d’ells ha estat el concurs d’ex-libris que vam començar durant el primer trimestre i que ara arriba a la seva fase amb la votació en línia per part de tot l’alumnat.

Al concurs s’hi han presentat més de 50 ex-libris de tots els cursos i nivells. Hi va haver una primera fase de selecció en què hi va participar personal del centre i ara, per a la fase final adaptada a la pandèmia us demanem que tots els alumnes voteu a les hores de tutoria a través del formulari que us adjuntem.

https://forms.gle/SayFiUMx55swRcr1A Termini: avui divendres dia 5 de març.

En cas d’empat entre ex-libris, en Carles Duarte, comissari de l’any Badia i Margarit, emetrà un vot que serà diriment.

L’ex-libris guanyador serà imprès i estampat com a ex-libris per a tot el fons documental de la biblioteca.

Enhorabona a tots els que heu pensat i dissenyat un ex-libris!