Els Projectes de Recerca de 4t us necessiten

Bona tarda,

L’alumnat de 4t d’ESO està treballant el projecte de recerca i necessiten que feu difusió d’aquest missatge i que tothom que s’ajusti al perfil de l’enquesta, els respongui les enquestes. Aquí us deixem els projectes que necessiten la vostra col.laboració:

CÀNCER I SALUT MENTAL

Som la Giulia, la Natàlia, l’Aroa i l’Arantxa; nosaltres estem duent a terme el projecte de recerca sobre com afecta el càncer a la salut mental. Aquest formulari va dirigit a persones que actualment tenen aquesta malaltia o l’han patit i les seves experiències personals ens ajudarien a completar el treball per a realitzar un estudi matemàtic.
Moltes gràcies,
Giulia
ALIMENTACIÓ SALUDABLE
El nostre objectiu tracta de graduar els nivells d’alimentació de cada alumne de 4rt ESO, i fer una reflexió dels resultats de cada un.
Ismael, Aicha, Firdaus (4rt C)
EMOCIONS, PANDÈMIA I DISCAPACITAT
DESCRIPCIÓ: En el nostre Projecte volem estudiar i buscar com els nens amb algun tipus de discapacitat s’han adaptat a les noves mesures de la Covid-19 i sobretot, si han canviat la seva manera de gestionar les emocions i el seu comportament. Per això agrairíem si podeu contestar aquests dos formularis, un per pares amb nens amb discapacitats o trastorns mentals i l’altre per als professors que treballen amb ells:

Joana, Joan, Carla i Eva

Moltes gràcies,