Els alumnes de 3r d’ESO preparem un joc de pistes per 1r d’ESO en francès

Els alumnes de 3r d’ESO han fet una petita sortida pel Barri de Montserrat d’Igualada per tal de poder donar forma al joc de pistes que estan preparant pels seus companys de francès de 1r d’ESO.

Es tracta d’una activitat que engloba les assignatures de llengua francesa, cultura i valors en francès i que a més a més ha inclòs la tutoria per tal de crear millor ambient i convivència entre els companys d’aquest grup, el 3r C.

Després d’haver treballat el vocabulari bàsic de la ciutat i de saber donar les indicacions per fer un itinerari a les hores de llengua francesa amb l’Alba Sala; han començat a crear el joc de pistes a les hores de CiV en francès amb el Sergi Hinojo. A l’hora de tutoria de divendres passat, els alumnes van sortir del centre acompanyats dels professors responsables d’aquest petit projecte juntament amb l’Aina Sellart, tutora del grup. Després de fer una volta pel barri, van poder analitzar per on podia passar el joc de pistes, d’on havien de sortir i arribar els participants del joc.

A més a més, els alumnes de 3r van participar en jocs i dinàmiques de cohesió de grup en diferents espais d’aquest barri veí de l’institut que han servit de mostra pel joc de pistes que ells han de pensar i crear pels seus companys més joves.

Esperem que els alumnes de 1r puguin gaudir d’aquest joc de pistes un cop estigui acabat.