Els alumnes d’Arts Escèniques de 2n de Batx actuen per als alumnes de 1r d’ESO

El dia 6 de maig l’alumnat d’Arts Escèniques de 2n de batxillerat va mostrar els treballs creats al llarg del 3r trimestre. Les peces van ser creades i interpretades pels alumnes i dirigides pels professors Carme Solà i Albert Pardo. Els treballs van ser El jarrón roto, creació pròpia d’Irene Férnandez i Ivet Carrero; La compensació, inspirat en el conte de Josep Carner que duu el mateix nom i interpretat per Lena Sanllehí i David Segura amb la col·laboració d’Irene Fernández i Iris Piedras; La foguera, creació pròpia de Chaimae el Alami, Aida Sabaté i Clàudia Terés, i La cercadora, inspirat en el conte El buscador de Jorge Bucay i interpretat per Lena Riol i Iris Piedras. L’actuació es va fer al gimnàs de l’institut i després hi va haver un petit col·loqui on els alumnes de 1r d’ESO van preguntar com havia estat el procés creatiu. En les actuacions els alumnes van recitar textos, van ballar una coreografia i van cantar una cançó en directe i el públic va destacar la interpretació de totes les actuacions. Agraïm la implicació i dedicació dels alumnes i els animem a continuar gaudint de les arts escèniques.