El Pla d’Educació Digital de Catalunya reparteix 216 ordinadors entre l’alumnat de l’institut Badia i Margarit

Avui dilluns 8 de febrer la Generalitat de Catalunya ha completat l’entrega de portàtils en préstec als alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat. En total s’han configurat i repartit 216 portàtils i encara en falten alguns per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. A banda d’aquest portàtils, també ens han arribat mifis, un ordinador portàtil per a cada professor i una fotocopiadora nova.

Els ordinadors dels alumnes tenen contrasenya, són d’11,6  polzades, la pantalla és tàctil, és de 360 graus i semblen força resistents. De moment, van ràpid i estem molt contents. Els tindrem en préstec mentre siguem alumnes del Badia i Margarit.

Aquests portàtils que ens han deixat amb préstec formen part del Pla d’Educació Digital i tots els instituts públics els rebran ben aviat. Estem tots molt contents perquè  així tots ja tenim un bon portàtil i amb una bateria que duri i podrem treballar tots a la vegada. Volem donar les gràcies, primer de tot, al Pep perquè ha tingut molta feina. I també volem donar les gràcies als que van tenir la idea de repartir aquests ordinadors . Estem molt contents, els cuidarem i els aprofitarem molt.

Lluc Carbonell, Elena Piviniceru i Ferran Ruiz – Alumnes de 3r ESO Institut Badia i Margarit