Concurs de Fotografia de Geografia

FINALISTA PREMI FOTOGRAFIA DE GEOGRAFIA

El passat dimecres em van comunicar que havia quedat finalista d’un concurs de fotografia de geografia organitzat per AGE ( Asociación de Geógrafos ).
Aquest certamen es basa en l’elecció de diferents fotografies de geografia amb una petita descripció d’aquest paisatge comentant el lloc i el moment de la imatge. La competició consta de tres categories, una per l’alumnat d’ESO i Batxillerat de tota Espanya, un altre pel professorat de secundària i per últim pel professorat universitari.

Paral·lelament a aquest certamen de fotografia, l’Institut sempre convoca el seu concurs de fotografia de geografia on poden participar tot l’alumnat i professorat del centre. Una activitat coordinada pel professor de Geografia Xavi Patiño. Per tant, animo a la resta de l’alumnat a participar en els dos concursos de fotografia sobre geografia. Recordeu que tot està relacionat amb aquesta ciència, poden ser fotografies de paisatges, vies de comunicació, ciutats, població, turisme, comerç…

La fotografia que vaig presentar i que ha quedat finalista és del pont de Lyon i va estar feta el febrer del 2020, és la següent:

Arantxa Roldan