CINÉFORUM EN FRANÇAIS AVEC 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de francès han participat en un projecte de Cinefòrum virtual.

Des de fa unes setmanes ens hem endinsat en el món de la pel·lícula «Les profs», una comèdia molt divertida sobre un institut francès inspirada en el còmic que porta el mateix nom. És una comèdia que ens ha fet passar una bona estona mentre la miràvem i que ens ha permès millorar la comprensió i expressió orals.

Els alumnes dels instituts Gerbert d’Aurillac (Sant Fruitós de Bages) i del Narcís Xifra i Masmitjà (Girona) van veure i treballar la mateixa pel·lícula. Tots plegats hem estat fent activitats virtuals en paral·lel i hem anat seguint el que feien els altres grups. Dimarts 15 de desembre finalment ens vam trobar tots virtualment per parlar en francès i resoldre un seguit d’enigmes en forma de joc de pistes.

Vam gaudir tots molt de la trobada, per això esperem poder fer més activitats col·laboratives amb ells en el futur.

À bientôt!