Armariets AMPA i nou servei fotocopiadora per a l’alumnat

Bon dia,

Us passem algunes informacions rellevants:

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR SECTOR FAMÍLIES + DEBAT PEDAGÒGIC + ASSAMBLEA AMPA

El dijous 23 de novembre a la tarda tindrem les següents activitats amb i per a famílies:

• De 16h a 18h eleccions al Consell Escolar sector famílies + lloguer armariets AMPA i recollida de claus.
  • De 18h a 19h us convidem al Debat Pedagògic presencial que ja hem fet amb alumnes i ara volem escoltar el parer de les famílies. Us podeu inscriure a l’activitat des de l’enllaç:  https://forms.gle/WkSdxuS3MNTxS7VJ8
  • A les 19h l’AMPA farà l’assemblea de l’AMPA

ARMARIETS AMPA

SERVEI DE FOTOCOPIADORA PER A L’ALUMNAT

Al vestíbul de l’institut hi hem instal·lat una fotocopiadora per a l’alumnat. És un servei complementari de pagament i funciona sense mòbil (amb registre al web, nom d’usuari i contrasenya).

Teniu tota la informació al següent document: COM UTILITZAR LA IMPRESSORA PER IMPRIMIR, COPIAR O ESCANEJAR

Si teniu dubtes amb el registre i el funcionament, el dijous 23 de novembre entre les 16h i les 18h us ajudarem a configurar el compte.