Aprenenatge projectat: Mostra de treballs d’anglès 1r ESO a l’ABACUS d’Igualada

Dijous 4 alumnes i professorat de l’institut vam muntar una mostra de treballs que podeu visitar, durant aquest mes d’abril, a l’aparador interior de l’ABACUS d’Igualada. Hem intentat que fos una mostra variada i que tots els alumnes de 1r hi trobin “el seu treball”. Esperem que us agradi.

Us en deixem una petita mostra de fotografies i l’escrit.

We love English!

L’anglès a 1r d’ESO a l’institut Badia i Margarit.

En aquest espai podeu veure una petita mostra de treballs en anglès que hem fet els alumnes de 1r d’ESO en el que portem de curs.

A l’institut fem, a banda de la matèria d’Anglès, Cultura i Valors Ètics en anglès i Tecnologia i Informàtica també en anglès.

Al nostre institut hi ha moltes coses en anglès: les aules estan retolades, els lavabos, els despatxos…, tenim molts pòsters en anglès, molts llibres a la biblioteca i jocs de taula en anglès (i també en francès).

Vam començar el curs amb una gran sorpresa: ens vam presentar a un concurs i ens van tocar unes colònies superxules de 3 dies en anglès a Planoles. Ens ho vam passar genial! Vam fer una caminada i diferents jocs. Vam acabar gravant un lipdub i tot ho vam fer en anglès, i això que ens pensàvem que no entendríem res.

El resultat d’aquestes colònies el podeu veure aquí: representació gràfica, scrapbooks, figures, maquetes, trencaclosques… Els nostres deures de Nadal van ser, ser creatius per narrar gràficament les nostres colònies o les vacances.

A banda d’això, estem fent moltes altres coses que aquí us exposem:

• Inventar bafarades de còmic.
  • Figure me out, per presentar-nos els primers dies.
  • My place in the world, que ho vam fer a Cultura i Valors.
  • Book reviews.
  • Cartells d’anuncis: portes obertes, Sant Valentí…
  • The Fonix, que no us el podem ensenyar però els podreu veure on-line.
  • La vida del BiM en imatges, narrades en anglès.

A banda d’això, també treballem amb revistes, pel.lícules (vam veure la de Stephen Hawking i en vam parlar, el mateix dia que es va morir), i per sant Jordi rebrem un espectacle, BOOKS, que ja ens han dit que serà molt divertit.

Totes les activitats són molt divertides i ens ho passem molt bé.

ALUMNES DE 1r ESO de l’INSTITUT BADIA I MARGARIT