Anoia Tast-Tech

El passat 26 de gener al matí va tenir lloc al Museu de la Pell d’Igualada la tercera edició de l’Anoia Tast-Tech, que és una trobada anual promoguda per  per promoure la tecnologia entre la societat i la comunitat educativa formada pels pares i mares, mestres i alumnes. Diferents instituts i altres entitats relacionades amb el món de la tecnologia educativa de l’Anoia van exposar els seus treballs, oferir tallers o exposar projectes diversos.

L’Institut Badia i Margarit va ser-hi present per segon any consecutiu i un grup d’alumnes de 1r, 2n i 3r curs, juntament amb la Màgem i el Santi, van poder ensenyar diferents activitats que es fan en l’optativa de Robòtica. Hi havia treballs fets amb Scratch; alguns robots programats amb Lego Mindstorms; projectes fets amb plaques Arduino i electrònica (el semàfor amb polsador, la mesura del so); un vehicle construït amb Lego, aprofitant unes rodes del robot Elegoo i programat amb Arduino; diferents mecanismes fets amb Lego i una mostra dels robots de primer curs fets amb la Sara.

El matí va ser molt concorregut i la nostra exposició va rebre moltes visites. La trobada també va servir per compartir experiències amb altres centres educatius. Al final de la jornada, una de les alumnes participants, la Yasmina, va rebre un premi.

El professorat de tecnologia volem agrair a tot l’alumnat participant i esperem que l’any que ve podem repetir l’experiència i l’èxit.