2n CFGM Farmàcia i Parafarmàcia visita Alliance Healthcare a Viladecans

El passat 19 de desembre els alumnes de segon curs del Cicle Formatiu de Farmàcia i Parafarmàcia  varen tenir l’oportunitat de visitar la seu d’Alliance Healthcare a Viladecans.
Es tracta d’una gran empresa europea dedicada a la col·laboració d’agents de la cadena de subministrament farmacèutic. Els seus grans magatzems custodien tot tipus de medicaments i productes sanitaris sota un estricte control de les condicions d’emmagatzematge i de seguretat. Proporcionen aquest material a les farmàcies assegurant un subministrament ràpid i en bon estat.
Tanmateix, vàrem poder veure el procés d’empaquetament amb màquines dispensadores especials, les diferents cintes transportadores i la flota de distribució dels productes.
Dins de les seves instal·lacions també ens van ensenyar els laboratoris on es porta a terme les investigacions i assajos clínics de nous fàrmacs.

Va ser una gran experiència per viure de primera mà una vessant ben diferent del món de les farmàcies. Els nostres alumnes van ampliar els seus coneixements i experiències del seu entorn professional.

CFGM Farmàcia i Parafarmàcia, Institut Badia i Margarit”