2a caminada BiMnocturna a Montserrat

El dimecres 16 de juny, per acabar el curs, vam fer la 2a caminada BiMnocturna cap a Montserrat, d’aproximadament uns 30km.

A les 23.30 de la nit ens vam trobar davant de l’institut 85 alumnes, professors i algunes famílies que ens van acompanyar en la ruta nocturna. Tothom estava molt emocionat i amb moltes ganes de caminar i començar l’última aventura del curs!

Ja tots amb els frontals i ben equipats vam començar a caminar. Vam anar per camins i corriols, alguns amb una mica més de dificultat però entre tots ens ajudàvem i anàvem fent camí. Era espectacular veure tots els frontals encesos avançant enmig de la foscor.

Després de més de 5 hores caminant, vam arribar a can Massana. Allà vam poder descansar una estona i alguns van fer una petita dormida. Un grup de professors ens van portar l’esmorzar que ens va proporcionar l’AMPA, coca amb xocolata per poder carregar energia i tenir forces per continuar la ruta cap a Montserrat. Des d’allà també vam poder veure la sortida del Sol.

Alguns alumnes van decidir finalitzar la caminada a can Massana pel cansament i van tornar cap a Igualada amb cotxes, i d’altres es van afegir en aquest punt per fer el tram final de la ruta.

Ja amb les piles carregades, vam continuar per un caminet més estret, vorejant i ascendint cap a Montserrat. Finalment, amb molt esforç i una mica remullats per la pluja, vam fer l’últim tram i cap a les 11h del matí vam arribar a la plaça davant del Santuari.  Allà vam fer-nos una foto tot el grup, vam poder descansar una mica i alguns vam aprofitar per encendre un ciri i demanar un desig a “La Moreneta”.

Per acabar, un autocar ens va retornar a l’Institut, on durant el trajecte alguns van aprofitar per dormir una mica.

Ha estat una experiència única i diferent d’acabar el curs! De ben segur que tothom ho recordarà per sempre més!