1r de Batxillerat Humanístic i Social al MNAC i al CaixaForum

Aquest divendres 14 de maig els alumnes de 1r de batxillerat Humanístic i Social han fet una sortida cultural al MNAC i al CaixaForum. “Art, dones, memòria i lluita” és el nom de l’exposició del MNAC que els alumnes de Llatí de la branca humanística han visitat, mentre que els alumnes d’Història de la branca social han fet un repàs de la història contemporània americana a l’exposició “Del Pop Art a l’actualitat”. Ambdós grups han gaudit de l’experiència audiovisual “Symphony”, un viatge a través de les emocions i la música de la mà del director d’orquestra Gustavo Dudamel i la Mahler Chamber Orchestra.

La sortida ha estat molt enriquidora i els alumnes han valorat molt positivament poder tornar a gaudir dels museus com a font d’aprenentatge.