14 DE SETEMBRE: INICI DE CURS

Benvolgudes famílies i alumnes,
Dilluns dia 14 estrenem curs, institut, il·lusions… Ens trobarem alumnes i professors a les 8 del matí a la porta de l’institut.
No s’han portar els llibres, només la motxilla amb l’estoig, una mica d’esmorzar, aigua o un got de plàstic i moltes ganes d’aprendre i gaudir.
Els donarem l’agenda, distribuirem els grups-classe, els donarem l’horari i la llista de material, farem un esmorzar de benvinguda i diferents activitats de presentació.
Dilluns dia 14 sortiran del centre a l’horari habitual del migdia.
Dimarts ja començarem amb l’horari lectiu habitual. Pels que no ho vau portar en el moment de la matrícula, cal que dimarts portin: fotografia de carnet, fotocòpia del llibre de vacunes i un autorització mèdica per poder administrar paracetamol -si ho creieu oportú- que els repartirem dilluns.
Fins dilluns!
Institut Badia i Margarit