ÚLTIMS ASSAJOS AL BADIA I MARGARIT

Comencem a veure els personatges resorgint  entre el nostre alumnat. Avui hem pogut fer un assaig que començava a esborronar- nos la pell! Una feina molt curosa, molta passió, il.lusió desbordant i molta creativitat!

Tenim la sort que l’AMPA ens ha proveït de materials diversos: pares, mares, àvies… abocades a contribuir en l’espectacle, fent el vestuari, escenografia i aportant una gran complicitat! Excel.lent equip que es forja a l’Institut Badia i Margarit!

Dijous combinarem el projecte teatral amb el projecte violins i violoncels. Quina riquesa poder escoltar la música en directe del nostres estudiants. Els professorat del Conservatori de Música s’han engrescat amb el teatre. Tot l’alumnat tocarà al final de l’obra, tothom té un paper a l’obra, a l’institut.

Divendres 2 de juny estrenem. Us esperem a l’Ateneu Igualadí, a les 17h i/o a les 19h.

“Emocions Humanes Segons William” una adaptació de diferents escenes de Shakespeare. Una proposta escènica molt coral i potent.