Tu pots ser Premi Neptú 2018!

Els Premis Neptú ( http://www.premisneptuigualada.cat/ ) d’enguany s’entregaran l’11 de març de 2018 a l’Ateneu d’Igualada. A la dreta teniu els 4 alumnes que ja han aconseguit un Premi Neptú amb l’institut Badia i Margarit. Enguany us proposem que presenteu la vostra candidatura a Premi Neptú, en una fase interna de centre.

Com ho heu de fer?

• Sent uns grans esportistes i participant als Jocs Escolars, en qualsevol modalitat (natació, cros, escacs… o en diverses modalitats) amb la màxima freqüència i intensitat.
  • Presentant un escrit que justifiqui la vostra candidatura: campionats en què participeu, premis obtinguts, mèrits esportius, implicació amb l’esport i l’institut… En una redacció d’una cara de foli, en qualsevol llengua de les que es treballen al centre, i amb un dibuix fet per vosaltres o fotografia que il.lustri el redactat.  Pot ser a mà o a ordinador, però sense faltes d’ortografia.
  • L’escrit ha de tenir el vostre nom i cognoms, i curs.

Us cal ajuda per revisar el redactat?

• Podeu demanar a qualsevol professor/a de llengua o tutor/a que us revisi el text abans de lliurar-ne la versió definitiva.

Termini:

• Podeu presentar els escrits, en paper, fins el 9 de gener a les 8 del matí, en un sobre tancat a consergeria, a l’atenció de Xavier Patiño, tema: Premis Neptú.  Hi ha d’haver el vostre nom al remitent.

Jurat:

• Xavier Patiño, Judit Serra, Carles Bargalló i Carlos Osorio.

Veredicte:

• Cal presentar candidatura per a ser nomenat guanyador del Premi Neptú.
  • Hi ha un premi en categoria femenina i un premi en categoria masculina per a tot el centre.
  • El veredicte es donarà a conèixer a finals del mes de febrer, en funció de les redaccions-candidatures presentades i els mèrits esportius en Jocs Escolars acumulats.

Dubtes?

• En cas de dubte, podeu consultar amb el Xavi o la Judit.

ÀNIMS I NO PAREM DE FER ESPORT!!