T-Bim, la nova emissió de l’institut

Aquest és un article dirigit a tots aquells alumnes amb ganes de fer coses i als que no en tenen tantes.

Uns quants professors de l’institut ens hem organitzat i coordinat per engegar un telediari del confinament confitat. En aquesta coordinació també hi ha alumnes, si voleu ser-ne un més, contacteu amb nosaltres.

Aquesta nova proposta pretén donar visibilitat a allò que esteu fent durant el confitament, ja sigui per les assignatures que esteu estudiant o simplement per amor a l’art. Volem estar més connectats que mai amb vosaltres. Volem saber què esteu fent a casa i com esteu vivint aquests dies.

No volem deixar de banda les optatives ni el sentit de l’humor. És per aquesta raó que aquest telediari comença amb una emissió molt boja amb uns quants personatges creats des del no-res i amb ganes d’afegir-hi nous personatges i històries. Volem que riguis i siguis feliç! Però sobretot que facis coses, visquis experiències i aprenguis!

Per aquesta raó, des de les assignatures de castellà, teatre i francès, us proposarem activitats per engegar aquest telediari. Segurament que de mica en mica s’hi aniran afegint altres matèries, professors i alumnes. És una proposta internivell i interdisciplinària, per tant, en aquest projecte hi caben moltes propostes i idees. Estem oberts a escoltar-les totes.

T’apuntes a ensenyar-nos què estàs fent i inventar-te el que no estàs fent? Envia un mail a l’Amparo, al Julián o a l’Alba.

Julián, Amparo, Alba i Gil