STAGE ARTS, by Natàlia García and Íngrid Berenguer

Divendres passat, 24 de novembre, un grup de 33 alumnes i 2 professors, vam arribar de les colònies Stage Arts: 3 dies de colònies en anglès a l’alberg de Planoles, amb dos monitors, l’Sparrow i la Jackie, i grans objectius: passar-ho molt bé, aprendre molt i acabar enregistrant un lipdub. Vam tornar divendres amb la feina feta: contentíssims, amb el lipdub enregistrats i molt però que molt cansats (i afònics). Aquestes colònies ens les han donades perquè la nostra professora d’anglès va presentar un projecte dins del Programa d’Immersió.

El dimecres a les 7.15 ja estàvem tots davant de l’institut, impacients per marxar. Vam tardar dues hores en arribar a Planoles. Quan vam arribar hi feia molt de fred i per entrar en calor vam fer uns jocs molt divertits. Després vam tenir estona lliure per dinar i jugar, vam organitzar les habitacions i vam llegir mitja hora en anglès. A la tarda vam fer una gimcana d’activitats en anglès: cantar una cançó descrivint una zebra, endevinar pel.lícules… A la nit vam fer un joc de nit “Atrapa la bandera”, però amb un text, ben divertit, però ens vam quedar glaçats de fred. Ens ho vam passar molt bé.

El dijous ens vam llevar ben dora (a la nit ens vam portar molt bé i vam dormir), vam esmorzar i vam fer una excursió pel riu. Estava tot gebrat. De camí vam parar a llegir una estoneta més i vam arribar fins al poble de Planoles i allà vam fer més jocs, al parc del poble. Després de dinar, vam començar a preparar el lipdub i a la nit vam fer discoteca i festa grossa. Va ser una de les millors nits de la nostra vida. A l’endemà no teníem veu.

El divendres al matí vam fer la maleta per marxar, vam fer origamis, jocs de taula i vam enregistrar el lipdub amb la cançó Havana i vam tornar a llegir 30 minuts. Després de dinar, vam agafar l’autocar i vam tornar cap a Igualada. Se’ns va fer molt curt. Van ser unes colònies molt divertides i ja tenim clar que l’any que ve repetim!

Natàlia García i Íngrid Berenguer – 1r d’ESO – Institut Badia i Margarit

Trobareu totes les fotografies de les colònies clicant a sobre d’aquesta imatge: