REUNIÓ ESCOLES AMBAIXADORES A BARCELONA

El passat divendres 28 de gener es va convocar una reunió de seguiment de totes les escoles ambaixadores del Parlament Europeu a Catalunya en l ‘oficina del Parlament Europeu que es troba a Barcelona.

La reunió va servir per a què cada centre expliqués les seves accions realitzades i sobre tot els plans i accions futures. Aquests projectes van encaminats a l’estimul del coneixement d’Europa , la democràcia parlamentària i els drets i deures del ciutadà europeu.

El representant del Badia i Margarit va exposar les activitats realitzades fins ara, com la visita al Parlament de la Generalitat de Catalunya, les activitats i informacions recollides per les reporteres entre d’altres. Dintre dels projectes futurs es va voler destacar la visita d’una professora eslovaca durant uns dies del proper mes de febrer, el TdS de 3r ESO centrat en la problemàtica dels refugiats a Europa i el planning de les activitats que es realitzaran el proper dia 9 de maig per celebrar el dia d’Europa.

Es va concluir la reunió intentant arribar a una sèrie de conclusions i activitats a fer conjuntament entre les diverses escoles ambaixadores. S’intentarà realitzar reunions i debats virtuals, posar les bases per a una futura matèria optativa a 3r ESO i crear una base de recursos per poder utilitzar pel professorat.