PROU PAPER D’ALUMINI, PROU PAPER DE PLATA!

Paper de plata, mai més!

A l’optativa de Comissió Verda estem treballant per conscienciar-nos per ser cada dia més Escola Verda.

Partint de la base que el millor residu és aquell que no es genera, al  Badia i Margarit està prohibit l’ús de paper de plata.

Hi ha alternatives per no fer-lo servir i evitar d’aquesta manera generar aquest residu. Es poden utilitzar carmanyoles, Boc’nRolls, , embolcalls de tela que només netejant-los es poden tornar a fer servir. A més a més, hem de substituir els envasos d’un sòl ús com la llauna  de begudes o el bric per materials fàcilment  reutilitzables i reciclables, com és el cas del vidre.

Si algú no té Boc’n’roll, pot parlar amb l’Ana o l’Ariadna i us ajudaran a fer-ne un.

Us deixem un vídeo molt curt dels Eskamot Verds:

TOTS FEM ESCOLA VERDA, TOTS FEM EL BiM!

Comissió Verda