PROJECTE RIUS I ALTRES ACTIVITATS VERDES

A l’optativa de Comissió Verda estem treballar per conscienciar-nos per a una Escola Verda.

Què significa ser un institut verd? Significa que entenem que som part d’un ecosistema que és la Terra i que ella ens ofereix tot tipus de riqueses naturals. Tot el que li fem, ella ens ho tornarà. Si aprenem a respectar el medi ambient ens respectem a nosaltres mateixos.

Hem realitzat activitats de concienciació de reciclatge, eliminació del paper d’alumini, portem el nostre modest hort obtenint fruits i vegetals  que la terra generosament ens ofereix, hem donat una segona vida a la roba fent embolcalls d’entrepans, bosses, estoigs, potenciem hàbits saludables.

Hem inventat jocs de reciclatge per despertar la creativitat verda.

El projecte rius  ens sensibilitza cap a un voluntariat ecològic. Tenir cura de 2 trams del riu, estudiar-lo, analitzar-lo, descobrir la fauna i la flora que l’envolta i aprendre a respirar un ambient saludable. La natura ens acull amablement, nosaltres aprenem a acaronar-la.

Som natura que batega, respirem ambients saludables a l’educació!

Gràcies alumnat i equip de professionals del Badia i Margarit que caminem cap a un món més sostenible.

Xesca Vela