Primeres dinàmiques per Europa realitzades

La primera dinàmica del projecte ja s’ha realitzat!

El passat dijous dia 11 i divendres dia 12 vam fer algunes activitats a l’hora de tutoria. Com que els alumnes de 4t d’eso tenen la tutoria el dijous, van haver-hi d’anar els antics ambaixadors del curs passat ja que nosaltres estàvem ocupades, però a totes les altres classes de 1r, 2n i 3r d’eso, que tenen la tutoria el divendres, vam anar-hi les actuals ambaixadores.

L’objectiu principal de la dinàmica era que l’institut sabés que el projecte ja ha començat, donar les primeres pinzellades del programa i fer-los saber que les actuals ambaixadores estem preparant activitats i dinàmiques per desenvolupar al llarg d’aquest curs. Les dinàmiques van ser molt ben rebudes pels alumnes, que hi van participar amb ganes, alegria i motivació. Pensem que els van agradar i és per això que continuarem preparant-ne de noves per tal de donar-los a conèixer la UE i fer-los partícips del projecte.

Aquest cop, les dinàmiques van consistir en unes preguntes que havien de ser respostes en el menor temps possible. 4t havia de buscar la paraula “escola” en vuit idiomes oficials de la UE. 3r havia d’enunciar la capital més al nord i la de més al sud de l’UE. 2n havia de descobrir el país de l’UE amb més població i el que té més m2, Va ser molt divertit i ens vam emportar alguna sorpresa!

1r, al no tenir l’ordinador a mà, no van poder buscar res però tot i així ens van rebre amb les mans obertes i els hi vam explicar el projecte, també ens vam comprometre amb ells que els hi faríem una bona activitat pròximament.

Sapigueu que el recull de preguntes amb la corresponent solució estaran penjades al blog i a l’infopoint per si ho voleu mirar. (L’Infopoint és el punt d’informació a la recepció de l’institut sobre el projecte i sobre l’UE).

Us mantindrem ben informats sobre les pròximes activitats!

Ambaixadores junior Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu