Primera reunió de delegats del curs

Aquest divendres 23 d’octubre ha tingut lloc la primera reunió de delegats de l’institut. Aquesta és una acció més dutes a terme a l’institut per tal que els alumnes siguin part activa del procés d’aprenentatge però també de l’acció educativa. En aquesta trobada, ens hem reunit els delegats de cada classe, acompanyats de la representant dels estudiants al Consell Escolar, Natàlia Haro; d’una professora representant del professorat al consell, Alba Sala, i amb la Luna Pérez-Vico, com a alumna representant del nostre centre al Laboratori de Transformació Educativa del qual formem part.

La trobada ha tingut lloc al pati de l’institut perquè érem moltes persones i volíem poder guardar les distàncies de seguretat. Aquesta trobada tenia per objecte donar a conèixer la situació de les obres de l’edifici nou, la posada en funcionament de la xarxa wifi al centre i de la gestió que se n’està fent des d’equip directiu. Els delegats han sigut els responsables de transmetre aquesta informació a la resta d’alumnes.

Esperem realitzar més reunions com aquesta per tal que l’alumnat estigui ben informat de la realitat i del dia a dia a l’institut i en sigui partícip.

Volem caminar endavant, cada dia i fer-ho tots junts, escola, famílies i alumnes.

Equip de delegats, Consell Escolar i representant alumnes al Laboratori de Transformació Educativa