PERFILS LINGÜÍSTICS DE L’ALUMNAT, 3a part

My language profile,  Pau Díez

Jo parlo català perquè és molt fàcil,també parlo castellà i anglès M’agradaria parlar més idiomes com l’italià, el francès i el portuguès. M’agardaria perquè m’agrada viatjar. Jo a casa parlo català i no parlo més idiomes a casa.

Les meves llengües preferides són el català i el castellà. Jo crec que està bé que hi hagi tantes llengües al món perquè així quan viatges n’has d’aprendre moltes fer-te entendre.

Si jo pogués aprendre totes les llengües, a càrrec de Clàudia Gámez

Si jo sabés totes les llengües, viatjaria per tot el món. Ara només sé algunes llengües, com el català, el castellà, i una mica d’anglès i de francès. Sé algunes paraules en altres llengües, com per exemple pao, que és pa en portuguès; merci beaucoup, que vol dir moltes gràcies en francès; o grazie que és gràcies en italià.

M’agradaria anar-me’n a la Índia i a Nova York.

Cada llengua, per una cosa. Víctor Jiménez

Castellà: L’utilitzo per parlar a casa meva i per parlar amb alguns amics.

Català: L’útilitzo a l’institut i per parlar amb alguns amics i companys.

English: I use it in school.

Francès: No el parlo, però m’agradaria parlar-lo.

I like languages, by Enric Florensa

I like languages because you can meet new people and make new friends.  I want to learn a lot of English to talk to Puigdemont in Brusel.les. I want to learn Japanese because I want to have a chat with Doraemon. I want to learn Portuguese to go to Lisboa. Vull aprendre francès perquè el meu cognom és París i em fa molta il.lusió aprendre la llengua de la ciutat del meu cognom.

Idiomes, Kim Prat

Hem fet aquest portafoli perquè així sabem els idiomes que parlem. Saber idiomes serveix per viatjar, treballar, comprar alguna cosa a botigues que la persona no parla el mateix idioma.

Aprendre idiomes és molt difícil, a mi m’agraden més les classes de ciències.