GABRIEL CASTELLÀ I INSTITUT BADIA I MARGARIT: Música i teatre contra la Violència de Gènere, a càrrec d’Alba García

El dijous 23 de novembre, els alumnes del Badia i Margarit i els alumnes de primària del Gabriel Castellà vam anar a Can Papasseit de Vilanova del Camí per celebrar el dia contra la violència de gènere i Santa Cecília.

Ens ho vam passar molt bé amb els espectacles que havien preparat els alumnes del Gabriel Castellà (violins, teclats i guitarres) i els que havíem preparat nosaltres (concerts del conjunt instrumental de 3r, guitarres de 2n, una obra de teatre, un espectacle visual que acabava configurant el cartell, i la cançó final amb missatge de d’ESO i de Primària.

Ens ho vam passar molt bé, tant preparant-ho com fent o mirant l’espectacle. A partir d’ara sempre recordarem que el Dia de Santa Cecília i el dia Contra la Violència de Gènere cauen a prop dins del calendari i que junts podem alçar la veu contra la violència.

Alba García, 1r ESO- Institut Badia i Margarit

Si cliqueu a sobre d’aquesta imatge, podreu veure tot l’àlbum de fotografies