Missió Apolo per poder viatjar a… Estrasburg

Nosaltres, alumnes de 4t  d’ESO, estem recollint piles per recaptar diners per poder anar al European Youth Event  (EYE) al Parlament Europeu a Estrasburg. Aquest esdeveniment és un projecte que reuneix a adolescents de tota Europa per compartir cultures i idees, però sobretot per debatre com volem l’Europa del futur.

Uns dels temes que tractarem a EYE està relacionat amb el medi ambient i amb l’emergència climàtica, i hem pensat començar a treballar-ho a través del projecte Apilo.

El concurs Missió Apilo és un projecte que fomenta la recollida de piles a les escoles i instituts, per la millora del medi ambient, i atorga un premi al centre educatiu que en reculli més.

Nosaltres com a escola verda creiem que és de gran importància la recollida de piles, ja que les substàncies i materials de les piles afecten al nostre medi ambient i als éssers vius que en ell habiten. Si les reciclem, protegirem el medi i estalviarem molts recursos.

Necessitem la teva ajuda!!

Per ajudar-nos, pots portar piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament. Tots aquests materials, els recollirem amb el contenidor especial de piles que hem situat a l’entrada de l’institut i que té forma de coet vermell.

Us demanaríem que tothom hi participés. Professors i famílies també ens podeu ajudar!!